Czy warto stawiać na torby reklamowe?

Z całą pewnością powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu nie wzięło się z niczego i oczywiście nie ma się czemu dziwić. Nie można przejść bowiem obojętnie wobec kwestii reklamy. Zwłaszcza dziś, kiedy to konkurencja na rynku jest naprawdę ogromna. Jeśli mielibyśmy mówić tutaj o reklamach, to przede wszystkim należałoby dokonać ich podziału na reklamy pośrednie i bezpośrednie, a więc tak zwane reklamy ATL i BTL. Wielu uważa, że najskuteczniejsze są te pierwsze, do których zaliczamy na przykład prasę, radio czy telewizję. Czy aby na pewno? Na pewno nie. Reklama zmienia się tak, jak zmieniają się oczekiwania klientów. Obecnie bardzo ciekawie wypadają reklamy skierowane do konkretnego klienta, a więc reklamy BTL. Zaliczymy do nich także i torby reklamowe.

Dwie funkcje

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że takie torby reklamowe spełniają dwie funkcje. Po pierwsze jest to zewnętrzny nośnik przekazu. Na dodatek jest to nośnik mobilny, gdyż klient nosi go ze sobą. Oczywiście ważne jest tutaj to, aby torba taka miała na sobie jakieś logo czy nazwę firmy, ale o to dziś akurat nie trudno. Wszak, gdyby było inaczej, nie byłaby torbą reklamową. Po drugie jest opakowaniem tego, co otrzymuje od nas klient, a więc dodatkiem bardzo praktycznym.

Torby ekologiczne

Obecnie takie torby reklamowe mogą być wykonane z materiałów w pełni ekologicznych, jak i tych zupełnie sztucznych. Chyba nie trzeba podkreślać, że znacznie lepiej w tym zestawieniu wypadają te pierwsze, które nie zagrażają w żadnym stopniu samemu środowisku.

2 Comments

  1. Kasia napisał(a):

    Na pewno warto. To też jakiś ukłon w stronę klienta.

  2. Marcel napisał(a):

    Wydaje mi się, że warto na takie torby stawiać. Zawsze to jakiś gadżet reklamowy.

Comments are closed.