Nanoszenie druku na torbach reklamowych

Coraz więcej firm w naszym kraju decyduje się na torby reklamowe i możemy mieć pewność, że nadal taki trend zostanie zachowany. Można to zrozumieć, bo trzeba odnieść się tutaj do tego, że jest to kolejny kanał marketingowy, który pomaga pozyskać nowych klientów, a przynajmniej zatrzymać przy sobie tych obecnych. Nie da się bowiem ukryć, że dla każdego klienta danego sklepu jest to produkt aż nadto praktyczny. Jeśli natomiast mówimy tu o torbach reklamowych, skupmy się na nanoszeniu na nie logotypów. Jakimi metodami dziś się to odbywa.

Sitodruk

Zdecydowanie najpopularniejszą techniką druku na torbach reklamowych jest tak zwany sitodruk, w którym wydruk wykonywany jest poprzez przetłoczenie farby na torebce. Warto odnieść się tutaj do tego, że odbywa się to przy pomocy specjalnej maszyny, a nadruk taki jest bardzo dokładny. Torby reklamowe mogą być wówczas ubarwione w logotypy bardzo kolorowe.

Flexodruk

Popularny jest także tak zwany flexodruk. Nadruk na torbach reklamowych wykonywany jest tutaj za pomocą elastycznych form i ciekłych szybkoschnących farb. Technika ta jest uniwersalna i pozwala na zadruk nawet całej powierzchni torby.

Offset

Kolejną metodą druku jest offset. W tej metodzie obraz z płaskiej formy drukowej na papier przenosi się za pomocą cylindra pośredniego, który pokryty jest obciągiem. Farba wsiąka tu w papier i następnie schnie przy wysokiej temperaturze.

Druk cyfrowy

Bardzo dokładną techniką druku jest natomiast druk cyfrowy, który przeprowadza się w rozdzielczości 1440 dpi. Warto odnieść się też do tego, że nadruki takie często zamówić można już od jednej sztuki.

2 Comments Add yours

  1. Bartek napisał(a):

    Chyba druk cyfrowy jest tu zdecydowanie najlepszy.

  2. Tomasz napisał(a):

    Sitodruk także nie wygląda źle. Sporo zależy też od materiału torby.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *